Morgonmotion

Godmorgon allihopa. Idag mår jag bättre. :)
Min morgon startade ju inte som jag tänkt det. Jag som skröt så om att Casper sover länge på morgonen numera får vackert ta tillbaka det om vi säger så. ;) Vid halv åtta började han tjoa som en tok. Vid kvart över åtta gav jag upp och gick upp. Efter blöjbyte tittar jag ut på kaninerna som älsklingen släppt ut så snällt innan han åkte till jobbet. Men vad ser jag? En ensam Stampe sitter i buren och ser sur ut.. gaaaaaw! Ungdomarna på rymmen. Igen. IGår var det bara Saga, men idag hade visst Lillan hakat på också. Allrså seriöst, vad trött jag blir. Mina kaniner har sina perioder. Kan gå månader utan minsta rymningsförsök, men så kommer det en sån här period då de inte gör annat än hittar på bus! Troligen Saga som är boven..
 
Jaja, jag fick iallafall in dem och har nu säkrat buren ytterligare. Casper tyckte det var roande att sitta och titta på hoppande kaniner och en flåsande mamma som kom efter. ;) Som ni ser på bilden är jag direkt kommen från sängen. Gårdagens smink och håret åt alla håll. haha
Nu ska vi få oss lite frukost i magen.
 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0