Lite nedstämd

Fick plötsligt smått panik när älskling ringde och sa att de ska ut och tröska till åtta ikväll. (Om vädret håller i sig). Då insåg jag hur ensamma jag & Casper kommer vara de kommande veckorna/månaderna. Ibland hatar jag att vara tillsammans med en bonde. Att man tvingas komma i andra hand bara pga ett jobb och det finns inget man kan göra åt det. Varken från Glenns eller min sida. Det är påfrestande som fan! Sepeciellt nu när man har smått. :'(
 
Min dag vände från bra till dålig på ett ögonblick. :'( Vad ledsen jag blev nu.Jag ber om ett bra höstbruk som tar slut fort! Fast å andra sidan. När det tar slut ska jag börja jobba igen. Vart tog den här mammaledigheten vägen??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: suzette

Förstår det lider med dig , jag blir också lite ledsen, för då vet jag att karl snart står arbetslös igen. Dock fick jag jobbet jag pratade om så nu jobbar jag heltid.
Många Kramar <3

Svar: Känner mig nästan som en bov som kommer tillbaka till jobbet och "tar" Karls jobb.. :( Stort grattis gumman. Det är du värd!
Kram!!
nikoba.blogg.se

2012-08-20 * 18:09:14
Postat av: Erika

Åh Emma, lider med dig. :(
Jag vet precis hur det känns. Magnus har jobbat till 22 på kvällarna hela veckan. Men vi har ju inte smått iaf!
Vi får hoppas på att vädret blir bra så det rullar på och går över fort.
Kram <3

Svar: Ja du vet ju precis vad jag talar om.. :(Jag hoppas också på en BRA höst så skiten blir klar!! Kram <3
nikoba.blogg.se

2012-08-20 * 22:55:12
URL: http://erikashundliv.blogg.com
Postat av: Linda

Åh... ja det är inte roligt när de inte kan vara hemma och måste jobba över och sånt mycket =( Och som du säger, sen tar mammaledigheten slut innan den nästan börjat.. jaa

Svar: Ja det är så.. trist. :(
nikoba.blogg.se

2012-08-21 * 16:31:53
URL: http://goingsmaller.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0