Kortis

Här var det inte lätt att få tid över för att blogga om semestern. Förutom en sväng till maxi för en akut veckohandling så har jag fixat i trädgården. Rensat ogräs, bundit upp tomaterna, skördat samt fryst in ärtor. På det har jag också fått kaninburen städad. Jag ska försöka hinna med att ta en till skörd på persiljan också, men just nu klipper Glenn gräset och jag är inne med Casper. Han är bokstavligen högt och lågt! Så nu är han placerad i spjälsängen så jag fick en lugn stund. I skrivande stund gosar han med sin snuttefilt. ;) Han somnar nog strax, och då ska jag nog allt blogga lite ordentligt. Men för stunden fick mobilen duga. :)


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0