Iväg & shoppa

Strax ska jag & Casper åka iväg till marieberg och shoppa lite. Jag ska egentligen hämta ut mina glasögon (vet ni hur skumt det känns att skriva så???), men jag tänkte passa på att handla skor till Casper och ev något till mig också.
När vi är klara där ska vi åka ut till jobbet och fika är det tänkt. Rådgivaren är där idag, men det var inget som var intressant nog för mig att vara med på så jag skippade det idag. Orkade inte fixa barnvakt. ;) Har de gått igenom något vitkigt lär jag ju få reda på det ändå tänkte jag. :)
 
Alltså vad dumt det blev med Caspers sömn idag. Han somnade astidigt igår då jag inte fick honom att sova en stund på eftermiddagen. Så redan vid halv sex somnade han, men vaknade sedan till någon timme vid nio igen. Gissa om han var morgonpigg idag istället! Halv sju väckte han mig och vägrade somna om. Så hej astrött morsa idag! ;) Men han har varit en solstråle hela dagen så då gör det ju inte så mycket att man är seg själv.
Vi sov en stund tillsammans innan lunch vilket var skönt.
 
Nu ska vi byta blöja, göra oss iordning och sen rulla vidare.
Ha det gott!
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0