Godmorgon

Godmorgon allihopa. Casper släpade upp mig vid halv 7 imorse så jag är lite seg. Det här med att vara morgonpigg är inte riktigt min starka sida. hehe
Men Casper är på kalashumör och vi har lastat över tvätt till torktumlaren och startat en till maskin med tvätt redan. Strax ska vi äta frukost.
 
Vilka rara kommentarer ni gav på inlägget igår. Gissa om sånt peppar än till att vilja blogga! Precis som ni, så hoppas jag att lusten kommer tillbaka snart. För jag tycker verkligen det är kul att blogga! Så jag bokstavligen avskyr såna här perioder. Blä! Jag tror att mycket hänger på haderns som jag inte är nöjd med. Blir irriterad varje gång jag slår upp bloggen. haha. Vad töntig jag är. Men så kan det vara. ;)
Just nu har jag 13obevsarade kommentarer, och jag SKA svara på dem. ;) Jag lovar!
 
Igår så var min fina vän Suzzie här. Vi gjorde igentligen inte så mycket mer än att sitta och prata. Men det var så himla trevligt tycker jag. Skönt när man hittar människor i sin omgivning som man har lätt att prata med om allt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzette

Tack desamma:) kan verkligen prata med dig och det är så skönt!

Svar: Härligt att höra! :)))
nikoba.blogg.se

2012-08-16 * 11:28:09


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0