Friserad unge

Just nu sitter jag & lyssnar spotify. Ungen min sover och gubben ska strax åka tillbaka till torken och fixa. Jag ska bara natta kaninerna och sen krypa ned i sängen och se ett avsnitt av skärgårdsdoktorn som jag köpte idag.
 
Dagen har varit lugn. Jag & Casper var till maxi och handlade lite på eftermiddagen. Dampade loss på en bilist som åkte ut mitt framför nosen på mig. Han dampade tillbaka. höhö.
Fick höra kassörskan berätta sina hemska bekymmer för sin kollega dessutom när jag skulle betala. Riktigt proffsigt.
 
Men men, när vi kom hem igen så somnade Casper och sov i några timmar. Jag tänkte vara duktig att baka igen. Men idag blev det ett totalt misslyckande. En plåt med hallonbollar blev.. ehm.. smet. Liknade stekte ägg, eller som pappa skrev. Stekt rödhake-ägg. haha. ;)
 
Eftersom det regnade lite nu i eftermiddag så kom Glenn hem någon timme tidigare än vanligt. (Det är höstskörd fö er som som missat det = Glenn jobbar till 21.30 typ)
Till kvällsmat blev det stekt falukorv, stuvande makaroner, bönor & minimorötter från landet. Kaloribomb javisst! Men man kan äta allt i mindre mängd! Så det så. :)
 
Känt mig svullen idag. Som fan. Min mens är ju nästan två veckor sen. Men nu är det nog på igång tror jag. Nej jag är inte gravid. Gjort otaliga gravtest de senaste veckorna. (haha, varför tro på det första liksom?) ;) Nej kom igång nu lingonveckan så jag slipper känna mig som en uppblåst vattenballong och dessutom ha en PMS som heter duga. höhö
 
Har friserat Casper lite nu på kvällen efter att han fått duscha. Han har så tjockt hår och på sidorna så får han två stora lockar när han blir varm och svettig. Väldigt omanligt. ;) Så jag tog min gamla hundsax och tunnade ut det lite på sidorna. Tycker det blev bra. :)
 
Aja, nu ska jag ta tag i det här.
Godnatt. :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin han blev (är!) :)

Svar: Aw, tack. :)
nikoba.blogg.se

2012-08-22 * 23:31:06
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0