Att ta en tungt beslut

Lillan blir inte bättre, och hon har tappat gnistan helt. Sitter och andas tungt, "piper" när jag ska lyfta henna och hon gnisslar tänder ibland vilket är tecken på att hon har ont. Det bubblar i magen hela tiden och hon är dålig i magen dagligen. Jag måste nog låta henne få somna in men det är så himla svårt. För hon betar som vanligt men ändå är det inte samma kanin längre. Det är svårt att förklara, men det är bara en känsla. :(
 
"Det är bara en kanin" säger många, men för mig så betyder varje djur någonting. Även om jag varit på g att sälja henne så tycker jag ju om henne. Kanske därför ingen var "bra nog", som ville köpa henne.
 
Usch ja.. men jag har nog bestämt mig. Jag vill inte att hon ska behöva lida. Men det är tungt..

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är inte bara en kanin. Det är din hjärtevän!

Jag vet du väljer rätt beslut, det är du som känner henne bäst!
Du är stark Emma och du är en underbar djurvän som vill det bästa för dina djur! <3

Svar: Tack Erika för dina värmande ord. <3
nikoba.blogg.se

2012-08-25 * 21:40:47
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Alexandra

Usch vad jobbigt beslut, men det är ju för hennes bästa. Och jag är helt övertygad om att du väljer rätt beslut för din lilla vän. Även om det känns jobbigt. Kram till dig!

Svar: Ja det är skitjobbigt. :( Det värsta är ta beslutet liksom. För ena dagen verkar hon må okej, men nästa kan hon vara dålig igen. Det är så svårt. :(
nikoba.blogg.se

2012-08-26 * 15:30:34


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0