Vårväder

Nyss varit ute och plockat ut kaninerna. Eller ja, nyss och nyss. För drygt en halvtimme sen. Men vilken kanonväder det är idag. Undrar om jag ska trotsa förkylningen och ta en promenad med Casper? :) En liten prommis kan ju inte skada.
Aja, bjuder iallafall på lite bilder från våran morgonstund. :) Alla med ut såklart, och sen bild på vår nya trappa. Kaninerna var inte så fotogentiska idag dock. Vill ha min kaninunge nu! Anar ni hur svårt det är att få tag i någon man vill ha? xD haha

Så vad händer idag då. Hm jag vet inte. Skulle vilja baka något. Men vet inte vad. Muffins är ju enkelt och snabbt gjort. Fast jag är sugen på att baka bullar! Hm, vi får väl se. Måste fixa lunch också.
I eftermiddag får jag träffa Malin iallafall. :D

Tack för alla fina kommentarer i det tidigare inlägget. Så fint ni skriver. ♥
Nu signalerar Casper att han vill ha mat. Ha det gott i vårvädret.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad fina du och Casper är!! :D

2012-04-27 * 10:58:29
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0