Tokig kväll

Haha kvällen blev inte alls som planerat. Min lilla förvirrade sambo hade missuppfattat det hela med att åka till Johan som nämligen frågat om HAN kunde komma till OSS, inte tvärtom. Jissa om jag dog halvt när han plötsligt stod i fönstret och jag stod halvneck?! Gud vad pinsamt!
Så det var bara för mig att slänga på mig mer kläder och ställa mig och baka en nougatkaka så vi kunde bjuda på någonting. Haha ja jisses vad tokigt det kan bli. ;) Men det slutade ju bra iallafall. ;) haha

Nu har vi tagit kväll här på Broby. Finaste Casper sover sen länge i sin säng och jag & älskling har ätit en god kasslergryta och tittat på Big Brother. ♥ Och myst massor! Så skönt att ha liten egentid på kvällarna. :')
Det som återstår av dagen är bara att plocka undan, borsta tänderna och krypa ned i sängen.

Imorgon är det valborg och vi ska åka till sänna och titta på majbrasan där. Lagom för oss. :) Tydligen står en stor tacopaj och väntar på oss hemma hos mamma&pappa också. Mums!

Godnatt på er alla.
Bilden är från igår när jag var ute och fotade med macroobjektivet.
Vilket för övrigt var grymt länge sen! Gillar bilden! ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0