Tacksamhet

Jag är så otroligt tacksam för vart livet fört mig. Tacksam för min underbara sambo som alltid finns vid min sida. Älskande, tröstande & förstående. Han är betyder så mycket mer för mig än ord kan beskriva, och jag älskar honom gränslöst. ♥
Jag älskar också våran underbara son. Casper har verkligen öppnat upp mina ögon för vad livet handlar om. Efter att vi fick honom har mina värdingar här i livet verkligen förändrats. Man uppskattar allt på ett helt annat sätt och saker och ting har fått ett helt annat värde. ♥
Livet som mamma är fantastiskt!

Jag är tacksam för mitt jobb. Ett jobb där man trivs är något jag verkligen värderar högt. Känns så skönt att veta att jag har ett vettigt jobb att återvända till när mammaledigheten tar slut. Dock har jag äntligen kunnat börja njuta av att gå hemma. ;) I början var jag urless på att gå hemma, då när Casper mest bara åt och sov. ;) Nu är det så himla mycket roligare! Nu händer det ju saker hela tiden i hans utveckling.
Men jag ser även fram emot att få komma tillbaka och återuppta arbetet med grisar tillsammans med nya kollegor i höst. Känns jättespännande! Att jag sen kommer få jobba med Linda är bara en bonus!
Grisyrket är verkligen grymt kul! ;)

Ja jag är tacksam för det mesta i mitt liv. Det enda som "saknas" är hästarna. Men det kommer. :) Jag & Glenn har våra planer så jag är inte alls orolig över att gå hästlös längre än nödvändigt. På sätt och vis är det skönt att inte ha en pålle att tänka på nu när Casper är så liten. Jag vill ju faktiskt ägna min tid åt honom, för den kommer aldrig igen. :) Nej, hästlivet får vara i dvala ett tag till. Även om vissa dagar är hemska! hihi

Jag är också tacksam för familj & vänner såklart. Ni finns alltid där. Älskar er!

Oj vilket positivt inlägg. Men jag är så glad idag! :D
Älskar livet mitt! ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad glad man blir av att läsa sånna här inlägg :D

Är så glad för eran skull!! :D

2012-04-12 * 11:20:05
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: Mum

Vilken härlig bild

2012-04-12 * 21:12:40
Postat av: Jossie

Superhärligt inlägg, och ja livet är riktigt fint alltså! :)

2012-04-12 * 21:35:39
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Teja

Jätte fint inlägg! Sådanna borde det finnas Mer av!

2012-04-13 * 13:15:40


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0