Rullande uppdatering

Nu sitter vi i bilen hem från Halland. Det ösregnar, men finner det ganska mysigt ändå. Vi har ingen tid att passa utan kan puttra på i vår egen takt. :)

Jaha, igår blev det inget bloggande som ni säkert märkte. Varför? Jo jag mådde hemskt! Ryggen och en hemsk förkylning med över 39 i febertemp höll mig i ryggläge större delen av dagen. Blä! På kvällen piggade jag på mig lite efter att ha drogat ned mig med Ipren och Alvedon. Tur var väl det då vi firade Glenns födelsedag med familjen. Min älskling blir ju faktiskt 28år på tisdag. :) <3

Idag har jag mått lite bättre fast med en ordentlig huvudvärk. Hade 38.5 imorse men nu är jag istort sätt feberfri efter lite Alvedon. Likaså ryggen är lite bättre idag tack och lov. Dock har förkylningen gett mig nackont. Mina muskler vill tydligen göra sig ovänner med mig. Suck . ;)
Tack förresten till alla som gett tips och råd. :) skönt att det inte var njurarna!

Men nu ska jag sova en stund så kanske även huvudvärken vill gå över.
Ta hand om er. Kram.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Krya på dig :)

2012-04-22 * 22:09:48
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Sandra-mamma till ludwig

Har du kollat upp att det inte var njurarna? Kram

2012-04-22 * 23:11:06


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0