Rubriklöst

Är det någon jag tycker är svårt är det att hitta på en rubriktext. Därför jag förr bara hade dagens datum. Men det funkar ju liksom inte så bra nu när jag kan blogga flera inlägg om dagen. Hm. Jaja.

Här hemma tar vi det lungt, jag är trött eftersom Casper varit vaken sen sex imorse. Startade en teknad film som han låg och kika på medan jag låg och halvsov bredvid. ;) Hihi jag höll på att skratta ihjäl mig när han blev överaskad/rädd av en gubbe som hoppade fram i rutan. Han blev så överaskad att armarna åkte upp i luften och han slängde iväg sin leksak in i väggen intill sängen. Men han sa inte ett pip. hihi det var lite roligt. Säkert roligare än vad det låter dessutom. ;)
Innan pappa kom hem från jobbet så hade vi lite fotografering jag och Casper.

Nu ska Casper snart sova förmiddag. Då tänkte älskling & jag passa på att ta en dusch.
Efter lunch sen ska vi ut och shoppa. Vi ska veckohandla, in en sväng på apoteket och sen ev. IKEA.
Sen ska vi försöka hinna byta däck på bilarna också, men det får kanske bli imorgon. Efter helgen får man ju inte köra med dubb längre, så det brinner ju lite i knutarna.

Har lagt ut en annons på blocket där jag söker en större kaninbur. Vet ni någon så hojta till!
Oj nu somnade visst Casper, bäst att passa på att duscha nu. ;) Mys!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du dom andra två var ÄNNU sötare! Typ viltgula fast väldigt stark gul med vita tecken i ansiktet, lite mindre än vad min unge har. Jag valde den ungen för den kom fram till mig först, men alla var helt underbara och galna ! Kan mejla lite bilder på ungarna när de var typ 1 månad gamla. Nu är de 7,5 v tror jag det var.. Vad har du för e-postadress? Såg att du sökte burar, jag har en stor innebur som du kan få om du vill- den har jag haft till kaniner utomhus.

2012-04-14 * 12:27:24
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Fanny

gud va fin blogg :)

2012-04-14 * 12:50:19
URL: http://fannyafpetersens.blogg.se/
Postat av: Erika

Gud vad fina ni är båda två! :)

2012-04-14 * 14:30:50
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0