Mätt i magen

Oj jag tror jag spricker snart. Nyss ätit pannkakor & ärtsoppa. För mycket som vanligt när vi äter det. ;) Jaja, då sover jag gott sen.
Jag ska fatta mig kort, för vi ska nämligen mysa ned oss i sängen med en film, älskling och jag. ♥

Dagen har spenderats hemifrån större delen av dagen.
Vid lunch åkte jag nämligen till jobbet för att samtala om några bildspel jag ska göra till vårat öppet hus i samband med grisstämman som är juni. Fått en drös med byggbilder. Phu säger jag bara. ;)
Dessutom fått två kilo bahandlingsjournalen som ska gås igenom, räknas ihop och sämdas till våran gårdsveterinär. Lite pappersarbete som blivit åtsidosatt. Tur att jag finns. ;) Kanon att spara mammadagar!
Casper var med och han var så duktig och snäll. Flörtade fint med chefen också. ;) hihi

Sen åkte jag förbi Linda en sväng. Vi satt ute i solen och pratade en bra stund innan jag åkte hemåt. Åkte vägen över källtorp hem. Ingen bra idé! Den var totalt sönderkörd och förstörd av översvämmningar. = skitig bil..
Men men!

Väl hemma fika jag & älskling lite och gick sen ut i tr'dgården och grävde ned alla perenner jag hämtade hos mammsen. Hoppas att det blir bra nu med höjder på växterna osv. ;) Annars får jag gräva om i höst. :)
Det kommer i vilket fall som helst bli jättefint! :D

Men som sagt, nu ska vi ha mysis!
Godnatt allesammans.


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0