Lördagsmorgon

Jag har lite bloggtorka idag. Vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Både jag och älskling har sovit ut till åtta idag, då vaknade Casper. Vi har vaknat till kanonväder, så jag hoppas vi kan vara ute en stund sen. :) Hatar att det är så förbannat blött att man inte kan så i trädgårdslandet. grrr!
Jag ska pyssla lite med kaninerna iallafall. :)

Igår hade jag ju Linda här hela dagen. Vi pratade, och pratade och sen pratade vi. ;) Men inte mig emot. :D Alltid lika roligt att ha henne på besök. Casper flinade som attan åt henne. Mer än till mig faktiskt. ♥

På sena eftermiddagen träffade jag fina Malin på marieberg också. Även där vart det såklart en massa prat. Inte så mycket om grisar och hästar såklart, men om annat smått och gott. ;) hihi ♥

På kvällen lagade jag & älskling tacos. Nattade Casper och placerade oss sen i soffan och hade det jättemysigt. Kollade på let´s dance och pussades. Världens bästa fredagsmys.

Blä, vilket supertrist inlägg. Inte ens en dagsfärsk bild har jag att bjud på. Ber om ursäkt för det.


Kommentarer
Postat av: Jossie

Vi åt också tacos o såg på lets Dance igår :)

2012-04-28 * 16:59:57
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0