Kissekatten

Hallå på er. Blir ett jäkla snabbt inlägg. Har tusen saker att göra innan jag får krypa ned i sängen hos min älskling. Eller ja, det känns så iallafall. Jag ska blogga klart, stänga ned datorn,fixa med Caspers mat, koka vatten till honom, duscha, borsta tänderna, ta mig, mata Casper. Phu.. ;) Dessutom har jag en sån där dag nä'r jag är allmänt förvirrad. Jag var en ren katastrof i köket förut tillexempel. Höll på att bränna sönder stekpannan, såg till att det vart rök i hela köket när jag stekte fisk (?), köka över mjölken till såsen.. ja ni fattar. Så jag vill bara gå och lägga mig! haha

Chefen ringde förut när jag satt med behandlingslistorna jag ska journalföra förut. passande va? ;) höhö Vi hade en ganska långt och givande samtal. Han är allt bra min chef. :)
Smidde planer gjorde vi också. Mohaha.

Katten har slagits igen förresten. Eller han har ju vart i slagsmål från och till hela våren, men idag har han nog stött ihop med den gigantiska katten jag sett här några dagar. Den är enorm! Han kom in lagom tuffsig och sur. Såklart har han blivit biten i tassen igen. Nästan samma ställa som förra gången. Hoppas vi slipper veterinär denna gång. Haltar gör han iallafall, men det lilla såret såg fint ut ändå. *pepparpeppar*
(Och jag vet att han är okastrerad och att de slåss mer då bla bla bla...)

Men nu ska jag ta tag i det här. Godnatt!


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0