Kakor och välling

Sista inlägget för idag. Jag håller på att spricka av längtan då jag vill mysa ned mig i vår goa säng tillsammans med min kärlek. Jag är så lycklig som har min fina Glenn. ♥

Eftermiddagen och kvällen gick i en rasande fart! Runt fem, halv sex rullade jag mot Marieberg i pärlan. Hihi jag tycker s70n är kul att köra. Skönt för henne och komma ut och sota ur sig lite. ;) hihi
Jag hittade det jag skulle ha till älskling iallafall. Hoppas han blir glad för min lilla övraskning. :)

Sen styrde jag mot Maxi där jag skulle köpa tårta till Glenn. Får prova på att baka en egen tårta en annan gång. Ska införskaffa mig en form bara. På maxi mötte jag upp Glenn och Casper som börjat på veckohandlingen så jag hjälpte till. Täppt i näsan till max! Usch vad jag hatar förkylningar. Blä alltså!
Handlingen fint och hemma igen så lagade vi mat. Casper fick smaka sitt första mål välling. Det var väldigt populärt! Han sover nu som en stock. Om det har med mättande välling att göra eller inte vet jag inte. Men jag hoppas.
Han som vart så himla duktig i felara månader nu med att sova hela kvällarna har börjat vakna till runt nio och varit pigg som en mört, oftast ända till elva när vi ska sova. Inte så roligt då jag & Glenn gärna vill ha lite ensamtid på kvällarna. Nu är det säkert bara en period, men vi ska försöka råda bot på det med mättande välling i magen på honom. :) Det blir nog kanoners.
Just ja, inatt åt han inte något kvälls/nattmål. Han fick sista ersättningen vid halv nio, och åt inte förens halv sex imorse. :) Duktiga killen. Annars äter han ju alltid vid elva på kvällen. :)
Han börjar bli så stor. ♥ Försökte få med honom på bild förut när han vänder runt. Inte det lättaste för det går så fort. ;) hihi

Bakade ju som sagt förut också, blev inte riktigt nöjd. Vet inte varför, men nä jag vill ha dem på ett annat sätt. Gör om, gör rätt. ;) Men en annan dag.

Nu har jag suttit här allt för länge! Nu ska jag gosa!!
Imorgon blir det födelsedagsfirande med grillning & sen tårta. ♥
Kram


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0