Happy Face

Usch vad gårdagens inlägg blev vemodigt. Lät som en sugga med avlivningsstatus. ;) Kan meddela att jag mår mycket, mycket bättre idag så jag tror ni kan vänta er ett lite gladare inlägg nu.
Som sagt, idag är jag feberfri,nästan huvudvärksfri, nacken är mycket bättre och likaså ryggen. Jag försöker bära så lite som möjligt så den får bästa tänkbara chans att läka ut.
Vilken jäkla helg alltså. Här åker vi och överaskar släkten Andersen och sen åker jag på hur mycket skit som helst?! Onödigt. Tackar gudarna för att jag är på bättringsvägen iallafall. :D

Vill tacka min fantastiska sambo som ställt upp hela helgen och tagit hand om Casper helt själv i princip. (och mig med för den delen) Älskar dig så mycket hjärtat mitt. Jag vore ingenting om du inte fanns vid min sida. ♥

Tack också mamma,pappa & bror som tagit hand om djuren i helgen! De verkar ha mått som kungligheter hemma i sänna. :)

Ja klockan är snart elva när jag skriver detta. Casper sover lite, fast han håller på att vakna till hör jag nu. Han har varit aspigg hela morgonen. Inte så lyckat med en lagom seg & förkyld morsa. ;) Men vi har fått i oss frukost iallafall. Casper fick banangröt och jag lite yoggi.
Just ja! I helgen har han äntligen på allvar börjat vända sig från rygg till mage. Förut har det varit mer eller mindre slump, men nu har han kommit på hur man gör. hihi

Fick sms av älskling förut. De ska ta emot ett lass med grisar så han skulle nog bli sen till lunchen. Då har jag lite längre tid på mig att komma på vad jag ska laga. Wooka lite kanske. Ja något lär det bli iallafall. :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är så fin Emma!! Bara så du vet ;)

2012-04-23 * 12:35:09
URL: http://erikashundliv.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0