Halvt stressad

Ursäktar bloggtorkan idag. Pysslat med lite designer till folk idag. :) Blev nyss klar med Lovisas. Nyfiken? Klicka HÄR. Håller på med Erikas blogg också, men är inte helt nöjd. Så tar en paus. Jag måste nämligen städa undan inför kvällen samt börja med potatisen. Familjen kommer vid halv fem - fem och jag har en hel del att uträtta innan dess. Phu! Älsklings födelsedags present är iallafall inslagen. Den står bara och väntar på att han ska komma hem nu. ;) Hihi Hoppas han blir nöjd.

Några som är nöjda idag är kaninerna. Byggt ut deras hage med kompostgaller igen. Nytt bete och stor yta att springa på. Ujj vad de sprang förut. Jag tror inte jag ska para Lillan. Ska köpa mig en kaninunge istället. Svårt att hitta någon man vill ha bara. Linda (Luckylady) hade några fina hos en kompis, men vet inte könet på dem. Hm, måste ha en hona.
Trots detta är jag väldigt sugen ändå på en kull. Men det är så mycket bök. Dessutom får jag inte tag i nåhon större bur. Inte än iallafall. Hm..

Casper fick smaka barnmat idag. Kyckling & grönsaker. Jävlar vad han grina illa. Det var inte populärt. ;) haha Fasen vad kräsen han är. Sötnosen! Han ligger och sover just nu, så det är lungt och skönt här hemma. ♥

Aja, nu måste jag städa!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Sv: Haha va kul att höra :)

2012-04-24 * 17:44:00
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Erika

Designen blev jättefin :)

Ta det lugnt med min, det är absolut ingen brådska. :)

Sköt om dig och ta det lugnt! Kram

2012-04-24 * 17:49:58
URL: http://erikashundliv.blogg.se/
Postat av: L

Vilken fin design du hade gjort! Duktig du är :) hon som har kaninbebisarna visste inte heller könen.. Men nu borde de vara så stora att det går att se tycker jag. Kan fråga om dom kan försöka kolla könen. Men om det finns en hona så är du intresserad? Jag vill ju ha en hane helst så det inte blir några tjuvparningar här, händer ju ofta att nån kommer lös hehe :P ska kolla min imorgon o hoppas på att det är en hane annars kanske du är intresserad av den? :)

2012-04-24 * 22:02:38
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0