Godmorgon

Fy bubblan för att vara förkyld. Sover som en kratta med nästäppa och nyuppstartade fabrik Snor AB. Gaw jag blir tokig. Usch usch usch! Men nu har jag klagat av mig så nu får det vara bra med det. ;) Klagandet alltså. höhö

Jaha, jag & Casper har nyss klivit upp efter en gosig stund i sängen. Eller ja busig stund i sägen får jag nog kalla det. Alltså, jag är inte van med en bebis som rullar runt, och sen krälar omkring i sängen som besatt av sin nya förmåga att kunna röra sig. haha Han är så himla söt.
Just nu ligger han och gymmar medan jag bloggar & äter frukost.

Har funderingar på att rulla mot Askersundsmarken idag. Någon mer? Vilken tid är bäst att åka på tro. Förmiddag? Inte bestämt mig ännu, men det är ju klart godkänt väder. :)

Födesledagsfirandet blev lyckat igår. Jättegod mat samt fika efteråt. :) Casper skötte sig franm till läggdags. Då var det gallskrik. Jag bara älskar de kvällarna! De är inte många, men när det väl händer blir jag knäpp i huvudet alltså. ;)

Men nu ska jag ge lilleman frukost.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad blev det för tårta?:)

2012-04-25 * 18:56:13
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar; Det blev en prinssesstårta. :)

2012-04-25 * 22:01:30
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0