God morgon

Godmorgon. Först och främst GRATTIS MALIN som blir 22år idag. :D ♥
Ska strax gå och äta frukost med min fina familj, men slänger upp några bilder som jag tog för en liten stund sen när jjag sa godmorgon till kaninerna och släppte ut dem. Visst är jag söt i min morgonfrilla och osminkade uppsyn? ;) höhö

Senare idag ska vi hem till mamma & pappa och äta lammstek. Mums! Sen ska vi gräva upp perenner som jag ska ha i min nya rabatt. :)
Vi tänkte också ta en liten tur med bilen och kika runt lite. Riktigt söndagsnöje vi har. ;)

Har en fråga till er där ute som har egna bloggar och designar. Kan någon berätta hur jag får en bild efter varje inlägg? Liksom en liten stämpel där man kan skriva //EMMA exempelvis. Vart lägger jag in bildkoden? Kommer inte ihåg. :( Snälla hjälp.

Nu vrålar magen efter frulle.
Förresten ska jag aldrig säga att Casper somnat för natten när jag bloggar, för han vaknade till strax efter sju och var pigg som en duracellkanin! Jätteglad och busig! Inte förens klockan tio behagade han att somna igen. ;) hihi Så där fick vi så vi teg. ♥
Men ha det gott idag. : )


Kommentarer
Postat av: Teja

Åka i bil är bland det bästa jag vet, trodde jag var knasigt som hade det som ett litet intresse! Tur att jag inte är ensam! ;p Åka i skogen och hoppas på att se lite djur titta fram är bra mysigt! :)

2012-04-09 * 14:11:17
Postat av: Malin Andersson ;D

<3 <3 ^^

2012-04-09 * 20:46:28
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Svar Teja; Hihi nejdå, vi nära på älskar att packa in oss i bilen och åka ut och kika på allt och inget! et där med att åka ut och kika på djur är något jag gjort med mamma & pappa sen jag var liten. Urmysigt! :D

2012-04-10 * 09:58:06
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0