Fredag den trettonde

Otursdag idag! ;) Vi får väl se vad som händer. Brukar *pepparpeppar* inte ha fler olyckor än vanligt dessa fredagar. Hm. Men vi får väl se. Hoppas inte Glenn råkar ut för något på jobbet! Tack och lov tror jag att han skulle sitta med lite pappersarbete efter lunch.

Jag & Casper har precis ätit frukost iallafall. Han är lite kinkig så vi ska gå upp och mysa med en film nu när jag bloggat klart. Kanske bjuder han på de otroligt söta prutt-ljuden han lärt sig göra de senaste dagarna. Ursött! Min lilla charmunge. ♥

Längtar ihjäl mig efter Glenn. ♥ Vill ha honom hemma nu!  Världens finaste pojkvän. :)
Måste komma på vad jag ska laga till lunch idag. Tips? Lätt och snabblagat.

Nu ska jag bebismysa!


Kommentarer
Postat av: Jessica

God morgon =) hoppas ni får en bra bra dag. Och att fredagen den 13de inte spökar allt för mycket =). kram

2012-04-13 * 10:14:57
URL: http://www.trollfamiljen.se
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Vilken fin bild på dig! :)

2012-04-16 * 22:32:14
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0