En annan dag

Hej på er.
Vilken härlig dag det varit. Lite kallt men soligt och fint. :) Jag & min lilla familj har bara haft det lungt och skönt hela dagen lång.
Vi hade sovmorgon imorse, men vid halv nio gick pojkarna upp och lät mig sova ända till halv elva. Det var längesen vill jag lova. Skönt! Men gud vad dagen försvinner!
Efter lite bebisbus så tog vi lunch och efter det gick vi en långpromenad. Så nu är jag trött. ;) Usch vad förslöad man blir om man inte går på någon vecka! Fy på mig.. men det var i vilket fall som helst skönt att röra sig lite efter gådagens godisbomb! Blä vill inte se godis på ett bra tag känns det som. Urk.
Nu har vi nyss duschat, nattat Casper och tänt grillen! För ikväll ska vi äta varsin köttbit och äta potatisgratäng som vi fick med oss hemifrån mamma igår. Mums! Funderar på att göra en champinjon/trattkatarellsås också då vi fick torkade trattisar av syster igår. :) Gud det måste jag göra, aah vad gott!
Så har vår dag varit iallfall. Mysmysmys! Vi har också grejat iordning med alla doppresenter samt rensat lillens klädlåda och tagit bort sånt han inte kan ha längre. :)

Igår firade vi som sagt påsk hemma hos mamma & pappa. God mat som vanligt och trevligt sällskap. Mindre roligt var det att Casper vart livrädd när vi kom dit. Aldrig sett honom sån. Knappt kontaktbar stackaren.
Den dåliga startenb höll i sig hela kvällen och han mer eller mindre grät/snyftade sig igenom 3timmar innan han äntligen somnade i pappa Glenns famn. Jätteofta han blir ledsen och orolig hemma hos mamma & pappa. Vet inte vad jag ska ta mig till ritkigt. Någon fas kanske? :(
Men kvällen i helhet var jättetrevlig. Jag blev lektant på slutet och sprang runt på alla fyra och jagade tre överspeedade småbarn då vi lekte lejon. ;) hihi

Men nu ska jag sluta skriva hörrni.
Jättekul att så "många" läser om min vardag. Kan ní inte kommentera lite också? hihi Det är ju så roligt! Några som kanske inte vet hur? Längst ned på inlägget står det kommentarer. Klicka där så kan ni skriva en kommentar i fältet där. :) Kanske också ge tips på något ni vill veta om mig?

Ha det gott! Nu ska jag njuta av kvällen tillsammans med min fina kärlek. ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0