Bjuden på lunch

Här hemma har vi det så att älskling står för städningen och jag för matlagningen och det dagliga plocket i köket samt bäddar sängen osv. Haha det låter som värsta reglerna, så är det inte. Utan det har bara fallit sig så. :)
Jaja i vilket fall som helst så händer det ju faktiskt att älskling lagar mat ibland också. Jag blir lika glad varje gång. ;D Idag så stallde han sig minsann vid spisen och lagade lunch. Spagetti och köttfärsås såklart. ;) Men jättegod med champinjoner och bacon i. :) Gulliga han. ♥

Vi var ute en stund förut. Sådde gräs i kaninburen samt gjorde ny beteshage till dem. Tittade runt på gården också osv innan vi gick in för lunch.
Casper är på hemskt humör.. fattar inte vad som är fel. Tand på g? Lite förkyld? Han snorar ju faktiskt lite.
Jag duger inte för fem öre. :( Glenn går an stundtals. Men för det mesta bara gnäll och gnäll. Nästan så jag vill sätta mig ned och gnälla lite jag med. ;) haha Ja det går väl över. Så småningom. :)

Nu ska älskling ta med sig Casper ut och byta olja på gräsklipparen. Jag ska nog greja lite med jobbbildspelet. Fast jag är lite sugen på att sela på en av kaninerna och lära dem hoppa. höhö ;D


Kommentarer
Postat av: L

Näe ägaren till ungarna kan inte kolla kön :/ Men jag gissar att min unge är en hona, ser så ut plus att jag hittar inga "kulor" på den, brukar ju sitta en på var sida om könet. Ska kolla noggrannare . Men vill du ha den om det är en hona? Så åker jag och hämtar mig en hane om inte dom andra oxå är honor :b

2012-04-28 * 16:25:21
URL: http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0