Bildspel & icke hungrig bebis

Nu ska jag snart gå och bädda ned mig i sängen tillsammans med älskling. Jag har vart så fruktansvärt trött idag. Sådär trött att man blir nästintill deppig. Blä! Så det får allt bli en tidig kväll idag. :)

Dagen har rullat på. Vi fick fixat det mesta som vi skulle, och v70n har nu fått sommartassar på sig. Inte s70n dock. Hon ville inte starta idag. Hon har inte gått på några veckor så batteriet hade bestämt sig för att ladda ur. Men nu är hon uppladdad igen och älskling är och kör henne en sväng. Casper ligger och snakar i soffan. ;)

På tal om Casper. Han äter så dåligt. Alltså han verkar må jättebra. Skrattar & leker precis som vanligt men han har de senaste dagarna bara ätit ungefär hälften mot vad han brukar. Men jag har hört mig för bland mammor och det är tydligen helt normalt? Jaja, det är säkert ingen att oroa sig för. Så länge han mår bra. :) Han åt iallafall en stor portion gröt nu ikväll samt lite ersättning. Han äter säkert upp sitt 11-mål sen.

Fick nyss höra från Anna från föräldrargruppen att jag missade föräldrarträffen i torsdags. Skit också. Totalt glömt bort det! Sista gången och det pratades om säkerhet i hemmet osv. Det hade jag gärna gått på. :( Mejlat om det finns någon annan grupp som ska ha det, som jag kan få ingå istället.
På onsdag ska jag träffa Anna & Mira på babycafét! Mysmysmys! Fler som vill med? :)

Idag har jag förresten börjat på en av de bildspel jag ska göra till gristämman i juni. Vi har ju öppet hus på jobbet då. Håller på att göra ett med bilder från byggtiden. Gud vad bilder det är! Hittade några söta bilder jag fotade med chefens kamera under en lunch. Hihi söta nassarna. :)

Men nu kom hjärtat mitt hem. Plocka undan i köket, sen inta sängläge. Kärlek på det.
Älskar min man. ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0