Åter aprilväder

Godmorgon.
Långfredag idag. Bebis väckte mig fem över sju och var pigg som en nötväcka. Tjoho! ;) Jag var/är trött som ett as. höhö..
Vaknade av vitt pulver på backen, antingen har något tappat en påse mjöl eller så är det snö, igen. Suck. Jag bara älskar detta förutsägbara aprilväder. Mmn love'it!
Jaja bara att bita ihop. ;) Härligt med lite julkänsla såhär kring.. påsk.

Ska bli kul att se vad dagen har att erbjuda. Vi behöver ta oss till Ikea och handla till lillmannen, till typ plantagen och köpa sättpotatis och jord/gödsel. (Känns ju väldigt aktuellt nu med snö på backen. höhö.) Sen behöver vi veckohandla såklart. Tanka bilen är ett nödvändigt ont också om vi ska ta oss någonstans. Men bensinen är ju så billig just nu så inga problem!

Annars har jag bara tänkt att mysa med min fina lilla familj idag. ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Julen varar ända fram till påska vet du väl ;)

2012-04-06 * 13:24:04
URL: http://vixxxxi.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0