Trötter här

Slänger in ett kort liten inlägg idag bara. Ska strax ställa mig i duschen med hjärtat sen laga mat. Jag är så himla trött! Idag var det ytterligare  tolv suggor som grisat och fyra stycken höll på när jag for hem. Phu! ja jag jobbar helg så bara på't igen imorgon. ;)

Glenn har vart duktig och klippt gräset. Det har varit helt hopplöst nu när vädret varit så opålitligt! Men nu är det fixat. Underbart! :)
Det var nog i sista stund för nu blev det plötsligt kolmörkt ute av ett stort moln som rullat in. Känns som det är regn på g. Igen.

I helgen ska vi försöka hinna med och tvätta bebiskläder samt tvätta sängkläder osv. Måste också få lite koll på det här med föräldrarpenning. Vill ju gå hem den 6okt, alltså en månad innan bf. Måste kolla upp om jag får ut något då. Suck det är så krångligt för min lilla hjärna. :( Men det löser sig, får väl ringa försäkringskassan om inte annat. :)

Nej nu kom kärleken in. Dags för pusskalas!
// Trötter


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0