Tickande bomb

Mår inte alls så bra idag. Eller det kanske är inbillning. Antagligen.
Jag har börjat nojja något grymt efter alla missvisande provsvar och konstiga kommentarer från diverse sköterskor. Jag känner mig som en tickande bomb. Som närsom ska få riktiga svar som visar att det faktiskt är något fel. :(

Åh jag är rädd. :(
Idag har jag mått så konstigt. Från det att jag steg upp. Trött som ett as, fast det är ju inge konstigt. På jobbet hade jag hjärtklappning hela morgonen. Upphörde på förmiddagen. Haft huvudvärk och ont i magen från och till. Känt mig matt liksom.
Det behöver inte betyda något alls, men såklart att tankarna vandrar när man fått konstiga provresultat.  :( Tror inte det är någon fara.

Min BM hade tydligen semester den här veckan, så fick prata med en annan på vårdcentralen när jag ringde. Mina provsvar från labbet skulle ju dyka upp idag. Men icke..
Hon trodde iallaall att hjärtklappningen berodde på lite vätskebrist. Kan vara så. :)
Var så grymt törstig igår. Drack och drack och drack men var torr i munnen hela tiden ändå. Skumt.

Jaja, men kanske borde ringa in till usö och bli lite lugnad. De ville ju att jag skulle höra av mig om jag mådde dåligt. Hm.. asch det är nog ingen fara. :)

Bebis lever rövare iallafall. :) <3
// Emma

Kommentarer
Postat av: Erika

Hellre att du hör av dig en gång för mycket för din egen skull.

Du ska ju inte behöva gå runt och känna dig orolig.

Kram

2011-09-05 * 18:36:25
URL: http://priiken.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Aw gumman, förstår att du blir orolig :(

Men jag säger som Erika, hellre att du hör av dig en gång för mkt än en gång för lite!



Hoppas verkligen provsvaren är bra <3

2011-09-05 * 20:57:14
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Jossie

Bara för att berätta lite om hur jag hade det i min graviditet så kände jag också den där konstanta törsten. Kunde dricka huuur mycket som helst men var ändå lika torr i halsen. Och huvudvärk hade jag ju väldigt mycket, som du kanske vet om du läser min blogg.. Men tycker absolut du ska ringa och prata med någon om det känns jobbigt. Hellre en gång för mycket än en gång för lite, precis som Erika och Lovisa skrivit.. Hoppas du får provsvaren snart och att de visar på bra resultat!

2011-09-05 * 21:29:10
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag tycker absolut att du ska ringa! Dom på sjukan är vana att ta hand om förstföderskor, och dom finns ju där för dig! Dom vill ju att du ska må bra! ring för bövelen! =)

du ska inte känna oro gumman!

KRAMIS

2011-09-05 * 22:55:05
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0