Godmorgon där ute

Jag sitter för tillfället och äter frukost. Vid datorn. Usch vad ofint. ;)
Knapprar iallafall rostad macka och oboy. Nyttigt som tusan hehe. Nej men min Bm tycker ju att jag ska dricka något glas mjölk och lite ost om dagen för att få i mig kalcium, och de som känner mig vet att mjölk är bland det vidrigaste jag vet att dricka. Så nejtack, men oboy går fint. ^^

Sen en macka rostat fullkornrost med ost :) Det duger. ;) Frukost är ju igentligen inte alls min grej.Det är först nu iomed graviditeten som jag känner att jag måste äta något på morgonen. Kan ju vara bra att få rutin på det redan nu, sen får man ju en liten skitunge som man får anpassa sig efter. :)

Jaja, jag sitter och väntar på att hjärtat ska komma hem. Det skulle komma en bonde och lämna spannmål i torken nu halv elva sen ska vi göra oss iordning och fara till askersund som sagt. :)

Kom faktsikt ihåg att ta ett kort på sovrummet nu imorse också. :) Vi har sovit som gudar i nyvädrade och nytvättade sängkläder. Det är ju för gött!

Nu hoppas jag på en trevlig dag hos mor & far! :)
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja det är söta. :) haha, på så vis. Ja då är det ju inte så mycket att välja mellan! Vilken fin sängram ni har! Var kommer den ifrån? :)

2011-09-18 * 12:12:20
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar; Jaa verkligen! Haha jag som har nojat mig så dagen innan xD

Nemen aaw :) ditt hästeri kommer komma igång igen också ska du se gumman :D <3



Det blev ju jättefint i sovrummet! :D helt perfekt med fondväggen där :)

Jaa det är dags att komma in i frukostätandet och så nu innan lillen kommer :) men det kommer nog bli bättre när h*n kikar ut, då kommer ni ju få in rutiner och grejs med tiden :)

2011-09-18 * 14:52:00
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Jag köpte de små flaskorna på Ica Maxi :)

2011-09-19 * 21:12:36
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0