Vecka 36 (35+0)

Uff nu är det tungt hörrni! :D Jag & bebis har tillsammans gått upp 14kg nu. :O Jag vet inte riktigt vart de där sista tre kilona kom in i bilden, för sista jag vägde mig hade jag gått upp elva. Vilket inte var längesen! Fast ioförsig tror jag att jag börjat samla på mig vatten. Så det kan ju vara en förklaring. :)

Magen har sjunkit så grymt mycket, min "hylla" överst på magen är borta helt. Jag tycker hela kroppen skriker av förberedning nu. Molande "mensvärk", kraftiga sammandragningar & en hel del förvärkar. essutom sååååå trött!
Känns inte alls som jag kommer gå tiden ut. Men det märker vi ju hihi. Antingen följer jag mammas fotspår eller så blir jag den där som får sättas igång. ;) Bara bebis kommer snart <3

Förutom den hemska foglossningen mår jag bra. Lite illaående från och till. Men inte så konstigt. Man kan ju undra vart magsäcken är upptryckt nu någonstans. ;) Inga sura uppstötningar eller halsbränna har jag iallafall. Skönt!

Inte känt bebis så mycket idag. :/ Hoppas han kommer igång, annars tänker jag ringa in till barnmorskan imorgon. H*n brukar ju vara en vilde i vanliga fall. Fixerad? Hm.. men kände en rörlig fot förut iallafall. :)

Nu ska jag fortsätta att laga mat. Blir köttfärslåda idag. Hemlagad mos & köttfärs i ugn typ. <3 Så gott!
Ha det bra i höstörkret!




Kommentarer
Postat av: Agnes

Himla stor och fin mage!!! Gosh jag är så vansinnigt nyfiken, haha, så spännande!!!! :D:D:D

2011-10-02 * 20:59:09
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Sandra G

Även om bebis är fixerad så ska du känna av "den" men du ska inte vara orolig över att du känner den mindre. Det blir så nu mot slutet då det snart är dags att titta ut. Dels så vilar den upp sig för de som ska ske och sen är h*n i princip färdig och har inte lika mycke plats att röra sig på nu. Men det är viktigt att du känner rörelse varje dag annars ska du höra av dig till bm om du oroar dig! Kramar :)

2011-10-02 * 22:39:16
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Men jisses vilken mage du fått! :O Fiiiin! :) Och du ang vikten så gick jag upp massor precis innan det var dags att åka in. Har din mamma fått förtidigt? Då är det ju stor chans att du också får det. Hur som så hoppas jag att allt går bra ;)

2011-10-02 * 22:53:48
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

först skriver du han och sen h*n? ;)

2011-10-02 * 23:07:53
Postat av: Anonym

Svar anonym: Oj haha, verkligen inte menat. Vi tror ju att det blir en "han" så det är ad vi brukar säga.



men lovar och svär att vi inte vet könet. xD

2011-10-03 * 15:21:16
Postat av: Lovisa

Men gud va stor o fin mage! :'D Är så nyfiken ju!! Nu är det inte långt kvar och jag hoppas det går bra! :) <3

2011-10-03 * 18:17:07
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0