Bebisnojja

Ännu ett blogginlägg idag. Måste få skriva av mig lite.
Älskling & katten ligger och snarkar bredvid mig i soffan och bebis har ett jäkla gympapass i magen. Jag har en hel del förvärkar så det är inte direkt jätteskönt.

Men jag sitter och är lite nojjig. Jag är så rädd att bebis skulle hamna i säte. Då tvingas man ju ofta ta till kejsarsnitt. Vår skrutt har legat med huvudet nedåt i en månad drygt nu och legat med ryggen inåt min.

Det har inneburit att jag bara känt sparkar på vänster sida och lite knöl upptill revbenen. Men.. nu ikväll har jag känt sparkar på både höger och vänster sida. Kan bebis ha vänt på sig? Är det ens möjligt? Åh... hoppas h*n fortfarande ligger rätt! Tur att vi ska på kontroll imorgon!

Men snart väntar väl sängen. Hoppas jag får sova lungt.
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du blir nog lugnare när ni är på kontrollen imorron :) Försök att inte stressa upp dig, det är inte bra <3



Kram <3

2011-10-31 * 22:05:17
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Sandra G

Emma, tror absolut inte du behöver vara orlig att h*n vänt sig! Jag lovar att de skulle verkligen kännas och göra ont.. så oroa dig inte :) Snart har ni er bebis hos er <3

2011-10-31 * 22:42:22
Postat av: Mamma till Elliott

Har bebisen varit fixerad så ska den inte kunna vända tillbaka. =) Spännande att ha följt både din och Heidis graviditet.

2011-10-31 * 23:35:04


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0