Dags?

Klockan är sju, och jag kan verkligen inte sova. Vaknade för några timmar sen med onda sammandragningar. Väldigt oregelbundna. Allt från 4-8minuter emellan. Men ont gör dem, inte varit med om det förut.
Kissat som en idiot hela natten och nu har det börjat komma blodiga flytningar. Kan det vara på gång tro?

Kände mig ju nojjig igår eftersom bebis rörde om som fan! H*n har ju vart så himla lugn och stilla någon vecka nu men igår var det håll i gång i flera timmar. Inte ens när vi skulle sova lugnade liten ned sig. Jag bara reagerade på det avvikande beteendet. :o
Haft mensliknande smärtor flera veckor nu men inte under nätterna vad jag märkt.
Men under mina kisspauser inatt har jag faktiskt haft ont av det också.

Men vi får väl se! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååå så spännande!! Jag håller tummarna för er!!! Kramar!

2011-11-01 * 08:43:23
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0