vecka 17 (16+0)

Hallå folket. Orkar inte skriva en "vad händer denna vecka". alla har väl läst det förut så strunt samma. ;)
Är galet trött efter en lång dag på jobbet. Började mindre roligt, och slutade med att jag & Elly öronmärkte gyltor fram till sex ikväll. :P Så som sagt, är väldigt trött.
Men min underbara karl hade lagat god mat när jag kom hem. Tack älskling. <3

Ska strax krypa ned i soffan med hjärtat mitt. Vi har nyss vart ute på en kvällspromenad och pratat. Det är så lungt och skönt här ute i kil på kvällarna. Det blommar överallt och luften är frisk och härlig. Inte alls så kallt tycker jag. :)

Men men jag & magen mår bra. Inga besvär nu faktiskt, mer än ett känsligt humör. Lite ont i ljumskarna nu de senaste dagarna med inge jobbigt alls. peppar peppar ta i trä. ;)
Fick kallelse till ultraljudet igår. :) Den 7/6 ska vi dit och se våran skatt. Längtar verkligen! Ska bli spännande och se vilket BF-datum vi får då, och om vi blir framflyttade eller bakåtflyttade. Vi får väl se. :)
Men som sagt, mår jätte bra än så länge.

Nu ska jag gå och mysa med min kärlek. <3
// Emma



Kommentarer
Postat av: Jossie - Mamma till Edvin

Ska ni ta reda på kön på ultraljudet?

2011-05-20 * 09:26:36
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Emma | Nikoba

Svar: Nej, inte som det ser ut nu. Glenn vill inte och för min del spelar det ingen roll. Snopp eller inte, det är vår bebis i vilket fall som helst jue. :D Ni tog inte heller reda på det va? :)

2011-05-20 * 09:28:11
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ååh ja tycker det syns att magen växer :D wiie <3

2011-05-20 * 20:07:26
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0