3 maj

Sitter här med en överkokt hjärna. ;) Vart mycket på jobbet idag men det har gått bra! Bara jag som inte är van att agera "förman". Hihi ;) Vi har iallafall flyttat in nästa grisningsgrupp i BB2 nu. :) Grisningen ska väl till att dra igång nästa vecka. Härligt!

Annars är allt bra. Älskling har precis kommit hem från jobbet så vi ska laga oss lite kvällsmat innan det blir soffan framför house. :)
Imorgon är jag ledig! Skönt skönt skönt! Då ska jag ta lite sovmorgon, så får vi väl se vad som händer & fötter under dagen. :)
Jag är så grymt ridsugen! Någon som vill låna ut sin pålle till mig? ;) hihi

Ni får ha det så bra i vårat härliga väder. ;) Snö, sol, regn om vartannat. Men vafan, det är ju inte -30grader ute iallafall. Lite försenat aprilväder har ingen dött av.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0