15 maj

Hallå alla mina goa läsare!
Skriver ned ett inlägg lite snabbt såhär på kvällen.
Ska strax krypa ned i sängen med kärleken. Vi har tänt doftljus och ska ha lite mys. Älskar att ligga och hålla om varandra och prata tills man somnar. Älskar min Glenn. <3

Så vad har hänt i helgen? Inte alls mycket. Både jag & Glenn har ju jobbat. Väl hemma har vi haft tusen saker att göra men båda dagarna har vi däckat i sängen. Tanken har varit att ta en liten powernap, dock tror jag inte det räknas när man har en powernap på tre - fem timmar. ;) Hihi Men skönt var det!
Jag fick iallafall ändan ur vagnen och stannade längst vägen hem och plockade en ljuvlig bukett med liljekonvaljer så nu doftar det underbart i köket. :)

Igår kollade vi ju också på eurovision, eller snarare jag då Glenn somna från och till. ;) Så intresserad var han. Haha. Fan vad kul att vi kom i topp tre! Go saade! Verklign skitkul för Sverige ju.
Och appropå tv-tittande så fick jag se mitt älskade bondesöker fru idag! Har ju missat intruduktionen men idag var det dubbelrepris. Wiiie! Verkar vara ett skitbra gäng iår. Inte så där konstiga som förra året. ;) Längar tills det dra igång. :)

Under tiden jag kolla på bonde så lagade jag mat. Blev någon baconsås med purjolök, vitlök och till det ris. Skitgott! Längtar tills lunchlådan imorgon. ;)

Just ja.. smirre har blivit biten. Antagligen av den där förbannade vildkatten som bor här på gården. Grrr! Blödde ordentligt förut, och han vart skitsur när jag skulle titta på det. Stackaren. :( Min snutt!
Får hålla koll på det i dagarna. Förhoppningsvis blir det ingenting.

Men nä nu får det räcka. Nu ska vi sova.
Trodde nästan jag kände bebis idag. Men det kanske var inbillning. Men det lixom bubblade, inte som gaser utan mer smekande och hoppande bubblor. Skumt. Men det kommer. :D Får iallafall springa och kissa hela tiden. Fattar inte hur det ska bli sen när man blir tjock på allvar. xD Haha jag kommer få bo på toa!

Men godnatt på er!
// Emma


Kommentarer
Postat av: the flintgirl - citat, tankar och funderingar

vilka vackra foton!!

vilken av katterna är det?

2011-05-26 * 19:35:28
URL: http://theflintgirl.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0