13 april

Fredag dne trettonde idag. Någon som haft någon större otur? Jag har sluppit iallafall, ska bara klara mig  två timmar till. ;) Nädå, jag tror inte så mycket på det där. Känns ologiskt. Men visst, man ska aldrig säga aldrig. hm.

Jaja, nyss hemkommen från marieberg där älskling & jag vart och fikat. Var så grymt länge sen och det var jättemys som vanligt. Efteråt så åkte vi och fixade veckans veckohandling. Idag blev det på willys. Köpt massa ingredinser till mat jag vill laga kommande vecka. Ska bland annat prova på en kyckling/nudelsoppa med paprika & purjolök. Den tror jag kan bli himla god!
Nu vankas det snart lite enklare mat. Vi var så grymt sugna på pommes så våran fantasi sträckte sig så långt att det blir hamburgare och pommes ikväll. ;) Vilken fredagslyx! hehe..

Önskar jag kunde säga äntligen helg, men icke. Både jag & Glenn ska jobba i helgen. Jag har ju grisning. I morse var det elva stycken som grisat och en höll på. ;) Så fullt upp! Härligt med andra ord. Mer än hälften av gruppen har grisat nu. Fick en glad överaskning då en sugga var betäckt med duroc och gav oss en hel drös med brun/vita kultingar! Wiie! :D Så söta!

Jag märker av att magen växer, kanske inte så det syns så mycket men känner mig otroligt tjock och ful just nu. Snälla hormoner tagga ned. ;) Annars mår jag toppen! Hoppas bebis mår bra där inne i mammas mage. :)
Men nu blir det mat! Trevlig helg på er!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0