2 mars

Sitter i skrivande stund och väntar på älksling som ska komma hit ikväll. Just nu är han på möte med nya chefen. Spännade! Längar så tills han kommer. Saknar honom så grymt mycket när vi inte är tillsammans. Hej beroende liksom. ;) Men snart får jag hem honom och då ska vi laga mat & sedan gosa ned oss i soffan. Åh vad mysigt! Min andra hälft. <3

Gått bra på jobbet idag annars. Fixade BB på morgonen och sen blev det att plocka in loite djur från karantänen och sedan avelsgodkänna gyltor tillsammans med Anders. Gick fint. :)
På eftermiddagen blev det lite pappersjobb innan jag tog emot ett gäng nyinköpta djur. Sen var visst dagen slut. Poff bara sådär. ;)

Efter jobbet åkte jag till Ila såklart. Mockade och fixade foder först sen tog jag och gav henne en mysig ryktning. Hade sällskap av Sandra i stallet. :) Trevligt att ha någon att prata med. :)
Fick dessutom veternärräkningen idag. DYRT! Fy fan.. Jag som behöver ha ut veterinären igen och kolla hennes ben. Suck.. ska snacka lite med veterinären på jobbet imorgon och se vad han tror. Säkert en varbildning i knät.. :(

Men men, bara att bita i det sura äpplet.
Nu ska jag gå och vila en stund innan söt kommer. Grymt trött.
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0