19 mars

Hej hopp! Nu har jag fått igång mitt bredband. Var strömkabeln som gett upp. Lätt fixat!
Vill passa på att säga grattis till min kära mamma som fyller år idag! Grattis grattis grattis!

Dagen har gått fort. Vi vaknade runt åtta och gick upp för att äta lite frukost. Hehe, Glenn har fått mig att längta efter frukost. Jag som sällan åt det förut. Tur att någon håller ordning på mig. ;)
Strax efter frukost blev jag skittrött igen. Så medan han gjorde disken vilade jag en stund. Så kan det vara. ;)

Innan lunch åkte vi till kumla centrum och hämtade ut mitt nya modem. Gik smärtfritt och väl hemma fick jag som sagt igång det igen. Underbart att ha dator igen!
Efter att ha ätit lite lunch åkte vi till granngården i örebro och köpte hästfoder och spån till kaninerna.
Åkte sen tillbaka in till kumla och tog en mysig fika inne på Sveas. Har ju inget som helst sug efter sötsaker just nu så jag åt bara en ostfralla. Men älskling åt en stooor bakelse. ;) Så nu är han nöjd på fikafronten åtminstonde tills imorgon. hihi

Efter fikat blev det att åka till stallet och fixa alla sysslor. Tog in tanten och borstade på henne. Det verkade uppskattat. Mysiga häst. <3

Nu ikväll vankas det strax tacos och sen filmmys. Älskar lördagar, och så älskar jag min underbara karl också. :] Så tillsammans blir det ju storslaget. ;)

Smirre har blivit så himla trevlig sen Texas försvann. Lugn och sansad och söker kontakt på ett helt annat sätt än förut. Känns mer som en familjemedlem nu. Är ute så mycket han vill och kommer så fint nät man ropar. Mysiga kisse. <3

Men nu ska jag kila, maten kallar.
Ha det bäst!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0