Livstecken

Jag lever gott folk. Men har inte haft så mycket ork för bloggen. Igår var vi dessutom borta hela dagen. :)
Då var vi i stockholm och hälsade på syster (båda systrarna faktiskt) ute på värmdö. Alltid lika mysigt, samt god mat! Uppskattades verkligen!

Bebis ar jättelugn hela dagen! Blev nästan rädd ett tag att det var något fel! Men det måste väl kunna variera, aktiviteten alltså? satt ju dessutom x antal timmar i bilen och då känner man ju inte småbuffarna så bra. Hm.. men idag har det istället vart full fart hela dagen. :) Älskade lilla bebis. <3

Har börjar uppleva ett otrolig matsug nu. Jag är hungrig mest hela tiden. Jag äter en normal måltid, en timme senare är jag vrålhungrig igen. Helt nytt för mig som nästan ätit mindre sen jag ble gravid. Knappt gått upp 5kg på hela graviditeten.
Men det lär kanske bli en ändring nudå. ;) Dock har jag fortfarande inte så mycket sötsug. Så det är ju bra. :)

Älsklingt tog iallafall denna regniga dag till att åka och fixa lite ärenden. En tripp igen på IKEA för att kika på bokhyllor. Tror vi bestämt oss nu. :)
Vi fick även veckans mathandling avklarad. Superskönt!
For in till bauhaus också, där vi handlat mer färg till spjälsängen. Så jag ska gå ut och fortsätta måla den nu. :)

Men det kommer kanske ett senare inlägg. :)


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0