Barnvagn, check!

Oj tog längre tid än jag trodde med att få hem barnvagnen. Krångel hit och dit men nu står den här hemma i farstun. :) En Emmaljunga citycross -06. Combivagn med tillhörande liggpåse och regnställ. Skitlätt att köra och får plats i bilen utan problem. Ser knappt använd ut, bara två av däcken som är lite slitna. Annars inga fel. Känns kanon! Jättefin fodring också. Lite piff sådär. :)
Nu är det bara allt annat kvar att inhandla. ;) Haha

Varit nojjig hela dagen. Hade en skum flytning igår som vänt upponed på hela dagen. Till sist ringde jag 1177 och råfråga och hon tyckte absolut inte att jag skulle ora mig. Så nu har jag lugnat ned mig. ;) Bebis verkar inte det minsta besvärad och sparkar glatt på i mammas mage. Hihi älskling fick se magen skumpa omkring förut när bebis hade ett gympapass. Jag önskar verkligen alla ni som vill bli gravida att få uppleva det där med att ett barn växer i än. Det är fantastiskt. Trots vissa mindre roliga åkommor som foglossning etc. ;)

Nu när vi hämtade barnvagnen var vi in och handlade lite grillkol osv för ikväll ska vi grilla tänkte vi. Det blev ju toppenväder trots utsikten imorse! Älskling klipper just nu gräset och jag ska strax tända grillen. Jag mumsar dessutom på några liter jordgubbar jag handlade utanför ica förut. hihi


Kommentarer
Postat av: PHOTOSHOES

SVAR: tack! :D

2011-07-10 * 21:14:42
URL: http://photoshoes.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0