9 januari

Nyss hemkommen från Strängnäs där jag haft en fantastisk helg tillsammans med min Glenn. 7 januari är vårat datum. <3 Är så himla glad just nu. Varför tvekade jag ens? Du är perfekt, du är allt. En månad tog det, en ynka månad för att hitta varandra som vi gjort. Bonde söker fru kan slänga sig i väggen, vi bönder kan hitta varandra själva. hihi. Längtar tills vi ses igen. Var grymt svårt att lämna dig ikväll. Min fina Glenn. <3

Förutom att jag haft det otroligt romantiskt med god mat, filmmys, och en underbar vinterpromenad och rundvisning på Glenns jobb så skjutsade han mig till katrineholm/flen där vi tittade på Ila. I en snöig hage möttes vi av en tjock(!) liten fuxfröken med bläs och busiga ögon. Så himla söt är hon. Vore det inte för att hon är 18år & har början på fångnacke skulle jag plocka hem henne direkt! Ska fundera lite men det lutar åt att jag tar henne på prov. Testar att banta henne och fostra henne lite då hon är van att få göra som hon vill. ;) Så får vi se, för hon verkar så himla trevlig. Lite tittig på flygande föremål som påsar & linor men annars kanonsnäll. Aldrig stuckit, stegrat eller bockat. Hon kändes liksom trygg att rida. Dessutom helt okej stoelek för mig, bara man får bort magen. :) Ägaren var heltrevlig vilket jag också tycker är viktigt! Men vi får se, stallplats ska ordnas först & främst.

Nu ska jag snart sova. Ensam igen. :( Suck.
Imorgon är det avvänjning. Vet redan nu att siffrorna inte kommer vara någe vidare. Men men, kul att se vad vikterna blir.
// Kär Emma




 


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0