12 januari

Hej alla där ute. Sitter nyduschad & redo att möta min finaste som kommer till mig ikväll.
Trött & hungrig men vad gör man inte för kärleken. Saknat min Glenn som en tok sen i söndags! Gaw ska bli underbart att ha någon att pussa på i soffan ikväll.

Hoppas han slipper den härliga bilkön jag hamna i på vägen hem. De höll på att bärga en långtradare som parkerat så fint i diket. ;) Fan att man ska jobba imorgon, har en känsla av att det kommer bli en sen kväll. <3

Haft en bra dag på jobbet. Pysslat & städat i BB i stort sätt hela dagen. Man får passa på innan grisningen drar igång på allvar. Men några damer är det allt som grisat. :) Obs att bilderna är gamla. Typ från i somras någon gång. Men ändå, det är ju grisar. ;)

Pratat med Ilas ägare idag också. Nu är istort sätt datum satt. 6.e februari kommer hon hit. Velar dock med stallplats. Hade ju bokat den i mosås, men har nu fått ett erbjudande som verkar skitbra! Ska dit på lördag och kika, känns det bättre kommer jag nog stalla upp henne där istället. Sååååå exalterad. Underbart att bli med häst igen.

Men nu ska jag äta lite nudlar innan söt kommer. ;)
// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli kul att följa dig och Ila! :) Har saknat att läsa om ditt hästliv.

2011-01-12 * 20:12:08
Postat av: Emma | Nikoba

Svar till Anonym: Tack så mycket. :) Jättekul att höra. :D Hoppas du finner det intressant igen då. :)

2011-01-12 * 22:34:43
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0