BVC & Fika

Hejhopp. Jag ska strax krypa ned i sängen. :)
Hänt en del idag. Härligt!

På föriddagen styrde vi bilen tll bvc. Casper vägde idag 4995g, och var 56cm lång. Iiih 5kilos bebis nu ju. ♥ Han växer så det knakar vår skrutt.
Efter BVC så åkte vi hem igen, och älsklingen min åkte tillbaka för att jobba.
Casper var superkinkig men fick honom att sova till sist. Den där förkylningen, eller vad det nu må vara sätter sina spår. Jag har ått tillbaka min onda hals. Undrar om det någonsin kommer bryta ut på oss? :S Hm..

På efteriddagen när mitt stora hjärta kommit hem så lämnade jag mina pojkar hemma och åkte till marieberg och mötte upp Linda. :D Vi att och prata ända tills de stängde. Så himla härligt! Det är förresten Linda som börjat på Norrgården i samma veva jag blev mammaledig. Vet inte om jag nämt det? Men vi får vänta ett år innan vi får jobba tillsammas hihi ;)
Kvällen uppskattades i vilket falls som helst tjejen, och hoppas vi kan göra om det snart! Om inte annat ses vi ju på fredag. Då är det julbord med jobbet. Mums!

Men som sagt, nu väntar sängen.
Imorgon ska vi träffa Ida :) Kanske dra med henne till familjecentralen? :D Vi får se. ^^
Godnatt! ♥


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0