Dan före dopparedan

Nu är det inte många minuter kvar innan klockan slår tolv, och det är julafton. :)
Ja snön den regnade ju bort som ett nafs.. behövs ett mirakel för att få se lite snö imorgon tror jag. Suck. :(
Men jag hoppas på en mysig jul ändå! ♥ Ska bli kul att träffa familjen.

Nu ikväll har vi slagit in alla julklappar. Skönt att ha dem fixade.
Så imorgon blir det full rulle. Bebis ska badas, jag & älskling ska dusch och fixa oss iordning. Skötväskn ska packas, och så ska allt kommas ihåg att tas med. ;) Vårt mål är att komma fram i sänna innan 12.00! Haha Hoppas vi klarar det. ;)

Idag var jag äntligen iväg och klippte mig! Så skönt att få det urklippt. Det var bra slitet så blev lite kortare än förut. Passade också på att tunna ur den utväxande luggen. Skönt!
Nästa gång funderar jag starkt på att slinga det! yrt, men jag skulle vilja unna mig det. :)

Casper har vart på bättre humör idag. Tror ärligt talat det är ögat sm gör ont på honom. Men det ser bättre ut nu.
Han hade på sig sin tuffa traktorbody idag som han fick i halland. hihi Söt va ? ;) Bonnpöjk som han är. ♥

Godnatt på er. Hoppas ni ställt fram kakor och mjölk till gubben i rött nu. :)
Kram


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0