29 april

Gokväll folket.
Jag är på uselt humör ikväll, och har inte ens en anledning. Härliga hormoner. ;)
Men snart kommer hjärtat hem så då hoppas jag på att han får mig på bättre humör.

Går bra på jobbet. Theresa är ju sjukriven för tillfället så jag har lite större ansvar just nu. Känns helt okej. :)
Fortfarande grisning. Väääldigt utspridd grupp. I vanliga fall brukar en grisning ta 7-8dagar, men denna kommer hålla på istort sätt till den nya ska igång. Suck. ;)
Men jag trivs sååå bra i nya BB. Så lättjobbat! Wiiie! Elly & jag kastrerade idag och det gick så jävla smidigt! Kan inte med ord beskriva hur skönt det är med riktiga instängningsluckor istället för att springa med manuella skivor som vi gjort tidigare! Härligt! :)

På bilden ser ni en liten pellegris som går i gamla BB just nu. Hon var sååå nära att stryka med för några veckor sen men ett syskon blev sjuk och avlivades och vipps fick hon en bra spene. Så hon har blivit jättefin. :) Dock är hon inte större än en nyfödd spädgris så vi får väl se vad som händer med henne. Hon kanske får flytta hem till mig & Glenn på Broby och bli ekogris. ;) Hihi
Suttit och spanat lite vad det skulle kosta med foder osv iallafall. :)

Men ne hörrni, ska gå och titta lite på tv. Låg och kolla på total black out förut. Garva så jag tjöt. x'D Haha Så roligt jue! Ni vet när de tävlar i tatal mörker och få sitta i badkar med kräftor, badankor & ålar mm ;) Hihi tänk att en badanka kan vara så läskig. ;)

Ha det bäst!
// Tjockis Emma


Kommentarer
Postat av: Jossie

Haha, jag kollade också på Black out, men kunde var tvungen att försöka hålla mig från asgarv, de gick sådär :P För Edvin låg och amma och blev rädd när jag satte igånng och skratta haha. Men man kan ju inte låta bli, det är sååå roligt! xD

2011-04-30 * 10:58:15
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Sandra

PELLEGRISAR <3 Så himla jag-vill-ta-hem-söta. :(

Men oj vad kul det skulle vara om du fick med 'na hem!

2011-05-01 * 00:20:32
URL: http://itsourtimetoshine.blogg.se/
Postat av: Maja - EMBLOCO

Men ååå, vilken alldeles underbar bild! ♥

2011-05-01 * 11:23:44
URL: http://embloco.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0