27 apil Bebis!

Jaha då var det dags att släppa bomben då. Även om ett flertal av er redan vet om det, medan andra gissat på bra. :) Har ju inte direkt vart hemlig. ;)
Men ja, jag & Glenn väntar barn. Helt oplanerat men nu blev det såhär, och vi är överlyckliga!
Skitsnack kommer att gå, det vet jag. Men hörrni, varsogoda. Det är ju jag som "förstör" mitt liv. ;) Har inget att bevisa för er what's so ever. Jag & Glenn kommer få ett underbart liv tillsammans med en egen familj. Det är det enda som räknas. Framtiden är vår. <3

Var på KUB-test idag och fick se våran lilla krabat för förta gången. Jag kunde inte låta bli att fälla en tår. Så himla fantastiskt att se vårat lilla liv sprattla omkring i magen. Inte ens den sura ultraljudstanten kunde få mig på dåligt humör. Vi fick dessutom lågrisk för kromosomfel som KUB-testet går ut på. :)
Nu ska vi längta till nästa ultraljud i slutet av maj någon gång. :')
Vi hade dessutom riktigt rätt på vilket vecka jag var i. Jag är i vecka 13 (12+6). Så imorgon går jag in i vecka 14.
Längtar tills vi kan känna bebis sparka. ^^ Men det är nog några veckor kvar till dess. :)

Nu vet ni ju också varför jag valde att skicka tillbaka Ila. Det hade inte funkat med flytt och graviditet plus att jag var så orlig över hennes ben. Men hon har det säkert bra nu. :)

Nu ska jag mysa med mitt hjärta resten av kvällen! Mitt allt. <3
Jag är lycklig!

// Emma


Kommentarer
Postat av: M

Åh, vad roligt! Grattis! :)

2011-04-27 * 22:08:25
Postat av: Hannah

ÅÅh Emma SÅ HIMLA roligt för er :D <3 Ni är så fina tillsammans <3 Är dålig på att kommentera, men jag ska bättra mig, vet hur tråkigt de är när knappt någon kommenterar ;P men jag läser varje dag! Gud va jag är glad för eran skull iallafall <3 :D hihi ^^

2011-04-27 * 22:58:17
URL: http://norderphotography.blogg.se/
Postat av: Emma

Hade hört det innan, men Grattis Emma!! Jag är så himla glad för din skull!! Och det kommer att gå super för er! Och bebisen kommer att få det bäst!! Underbara du! Tycker dock att det är jättetråkigt att vi inte har hunits träffas innan jag åker nu!

2011-04-27 * 23:17:09
URL: http://emmaevaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jossie

Åh :') Du förstör verkligen inte ditt liv. Bebis är det bästa man kan få och man ska vara lyckligt lottad som får bära på något så vackert. Ska bli kul att få läsa om din graviditet! Stor kram

2011-04-28 * 06:15:16
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Emma! Som du har längtat tidigare och nu är det äntligen dags ju :D Det kommer att bli bra ska du se, Lycka till med allt! :}

2011-04-28 * 09:04:18
URL: http://corellii.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis :D

2011-04-28 * 11:54:14
Postat av: Linnéa

Grattis Grattis Grattis Emma! Såå roligt för er! Verkligen kul! Önskar er all lycka nu! :) Och du, jag gillar verkligen din inställning till skitsnackarna! Helt rätt! Stå på dig, ni kommer få det underbart! Kraam

2011-04-28 * 22:26:29
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Marie

Sitter och bläddrar här genom din blogg som jag inte hunnit läsa på ett tag.. och måste kommentera på detta.. herregud VEM är så DUM I HUVUDET så dom säger att du förstör ditt liv???? det är väl det mest underbaraste som finns att faktiskt kunna bli gravid.. de som kastar dessa hånkommentarer efter dig är de som är avundsjuka och inte fattar vad det är som behöver klaffa för att kunna bli gravid!!! det är ju inte bara att lägga sig ner och så vips så är man med barn.. finns kvinnor som kämpar i åratal för att kunna bli gravid... Nä.. Emma njut och ta vara på det hela.. allt händer av en anledning.. och orsak... STORT GRATTIS TILL ER BÅDA och lycka till... massa kramar från sthlm

2011-05-03 * 09:43:27
Postat av: Sandra

GRATTIS ÄMMA :D

Vad kul att du väntar på bebis :3

hehe längtar tills det kommer upp bilder på den lilla krabaten om 25 veckor är det va? ;)

Grattis igen :D

Hoppas att graviditeten blir annars problem fri för dig :)

2011-05-05 * 22:44:47
URL: http://ostlundh.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0