23 september | hjärnpunka tror jag

Usch vad trött jag är. Nyss hemkommen från marieberg där jag & mikey käkat lite mat samt varit på systemet och handlat inför helgen. Mikey fyller ju faktiskt år idag. :) Massa grattis!

För övrigt har jag inte så mycket att tillägga. Jobbat såklart, inte så många suggor som börjat grisa än men väntar på bomben som borde komma lördag. Spenderat hela eftermiddagen med pappersarbete så hjärnan är lite överkokad. ;) Inte så jävla kul att sitta och räkna ihop hur mycket medicin som gått åt sen veterinären var ute hos oss sist. Ultrapen, penovet, bimoxyl, baytril, hippotrim, partoxin, ery parvo etc.. ja jag kommer drömma om alla dessa preparat inatt. haha
På tal om att sova, sover inte alls bra. Vaknar varje natt runt tre i panik och tror jag försovit mig. Väldigt irriterande. Blir så sjukt trött på dagarna av det. :/ Men hoppas det bättrar sig snart.

Katterna är döpta numera, eller jag tror det iallafall. ;) Smirre (smirnoff) & Whisky ;) Håller iallafall på att smaka på namnen. Små katastrofer är dem. River i allt de kommer åt. ;) Men de är mina bebisar ändå <3

Nu ska jag glo på tv!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Lovisa

You go girl! :)

Det är hemskt när man vaknar sådär på nätterna :( usch jag har varit med om det.. det lugnar sig snart ska du se :)



Haha ja men dom namnen passa ju bra :D

2010-09-27 * 04:50:13
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0