1 september | skit skit skit

Vad härligt det är att vara djurskötare. xD Haha stått med bajs upp till knäna idag och öst bajs/halm ur våran pumpbrunn. FYFAN vad tungt! Totalt död i hela kroppen. Fick lyfta grep för grep upp i en skopa över huvudet där vi stod. Gaaw inte najs. Suttit i två timmar oh försökt samla kraft för den där städningen som behöver göras här hemma. >.<

Var dessutom förbi stallet och pysslade om hästen och plockade in henne för natten så tycker egentligen att jag gjort mitt ;) Men men ska väl röja undan lite iallafall. Så får jag väl dammsuga och diska imorgon efter att jag besiktat bilen. :) Tvätttid kan jag drömma om att få de närmsta dagarna. INTE bra.. behöver verkligen tvätta.

Jaja, stampe verkar ha funnit sig till rätta. Satt och varningstampade hela kvällen/natten igår. Men var lugn imorse. :) Just nu sitter han ute på uteplatsen och betar och ser riktigt nöjd ut. :) Plutten.

Nä nu ska jag ta tag i det här!
Föresten, nu är det höst i kalendern!
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0