20 oktober | har ingen energi

Jag är totalt tömd på energi. Måste vara att det är höst. Jag jobbar, äter & sover. Min stackars karl kan inte tycka att jag är speciellt rolig. Men han är så snäll och hjälper mig här hemma med allt från städning till att sköta djuren. <3 Men snart är det helg. Då ska jag ladda batterierna. Dessutom åka och hälsa på Smilla. Ska bli så roligt att se henne igen. :))

Jag har ju dessutom fått jätteont i ryggen igen. Då menar jag jätteont. Vart nära & grina x antal gånger denna vecka och det blir bara värre och värre. Idag tog jag därför tag i mig själv och ringde till våran laserteraput. Ska dit om drygt en vecka. Spännade och se vad han hittar. Måste bli en bätting. :( Orkar inte det här. Suck.

Annars mår jag prima!
// Emma



Kommentarer
Postat av: Jossie

Är din karl någon man känner eller kan ha en aning om vem det är? Lite nyfiken hehe :P Hoppas ryggen blir bättre så du slipper gå runt att ha ont!

2010-10-20 * 21:18:03
URL: http://jsantinelli.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0