19 maj: för mycket idag ..

Har vart en jobbig & omtumlande dag på jobbet vilket jag inte tänker ta upp här på nåot sätt.
Men haft en tuff dag. Så tänker inte skriva så mycket idag.

Men har iallafall fått tagit del av en slaktad kviga igen. :) Så nu är frysen återligen fylld med fint nötkött! Alltt från biff till köttfärs. :) Snacka om att spara in pengar! Tusen tack till alla kollegor på norrgården! Guld värt!

Men nu ska jag sova.. Ska ju bara upp om sisodär 6h ..
Just ja, Smillas våteksem eller vad det nu var är bättre. :) En fin skorpa nu. :)
// Emma



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va nice med en massa kött :) Hoppas de blir bättre dag på jobbet imorgon! Kram, förresten, gick det bra att fotografera balen? :)

2010-05-20 * 23:05:49
Postat av: Amanda - Coozie.blogg.se

SV. tack honey! jag tror att när man väl bestämmt sig för att gå ner.. ser lite resultat så är man faktiskt fast. jag går på dietdrinkar när jag glömt ta med mig lunch och äter Goji-bär istället för sötsaker. de ger resultat att tänka rätt ^^

puss

2010-05-22 * 23:47:20
URL: http://coozie.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0