1 mars | ny månad nya äventyr

Himmel vad det vart inne många & läst min blogg idag. Helt chockad. Är van med ett tjugotal max. Blir jätterörd av att ni vill läsa och att flera av er faktiskt kommenterar. Men surar på er som är anonyma, betyder så mycket mer och få en kommentar från en "riktigt" människa, men det är erat val.

Ny månad och dags för jobb idag igen då. Vaccinerat messa betäckningsfärdiga gyltor idag samt plcokat ut 70st som ska få åka till säffle på fredag. :) Där blir de avelssuggor.
har också suttit och svettats vid pigwin & fört in resultat för grisning osv. Ser ritkigt bra ut faktiskt, trodde det skulle gå åt helvete för mig. xD haha

Fast får erkänna en sak.. är sjukt stressas över något. har mina aningar vad det rör sig om men vet inte till hundra procent. har svårt att sova ordentligt vilket innebär att jag är trött all the time samt att min magkatarr kommit tillbaka.. :( Inte ett dugg roligt alltså. Men hoppas det blir bättre snart..

Ska åka & kika på stallplats efter jobbet imorgon. Ska bli spännade & se hur det ser ut. :) Tiden på stenkulla rinner ut nu, känns urtrist men ändå behövligt tror jag. Dags att utvecklas och jag har istortsätt bestämt mig nu vad som kommer ske. jag tror det blir bra bara jag hitter en vettig stallplats som jag trivs på & ekonomin funkar.
Så i slutet av april så vet vi säkert hur det blir. Då åker ju aegir hem..

Usch får ont i magen av det här med!
Nu ska jag ta det lungt med min pojk <3

||Emma




* junior & stampe i helgen*


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Okej, tävlar du ngt med den? :)

Tack!

2010-03-01 * 21:45:17
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kul att hunden inte äter upp kaninen:)

2010-03-02 * 21:29:46


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0